ניהול חשבון בנק בסלולארי

תוכן עניינים

העולם הסלולרי מתקדם בקצב מהיר מאוד והיכולות הטכנולוגיות כיום גורמות ליותר ויותר אנשים לנהל היבטים שונים בחייהם באמצעות טלפונים חכמים ותוך כדי תנועה.

אם פעם כל פעולה בנקאית הייתה מחייבת פינוי זמן מיוחד, הליכה לסניף פיזי, תורים וכן הלאה – העידן הווירטואלי ביטל היבטים רבים של התנהלות ישנה זו. כיום, עם יכולות מתקדמות של טלפונים חכמים, במקביל לכל העידכונים שאפשר לקבל ישירות למכשיר, הבנקים  מציעים שירותים אשר מהווים תחליף כמעט מלא לשירות פיזי בסניף. אלו פתרונות ניהול חשבון בנק בסלולר שמציעים הבנקים הגדולים.

בנק הפועלים – שירות סלולרי חדש

בפברואר 2011 השיק בנק הפועלים שירות חדש שמאפשר ניהול חשבון בנק בסלולר בצורה מקיפה וטובה. השירות מיועד ללקוחות עם הכנסות של מעל 5,000 ש"ח לחודש והוא אינו כולל בחירה בין שירות פיזי לישיר אלא פועל לצד המסלולים המסורתיים.

שירות ניהול חשבון בנק בסלולר של הפעולים מאפשר התחברות מכל חיבור אינטרנטי והוא כולל ממשק משתמש מתקדם ואיכותי המותאם למכשירים מתקדמים בעלי מסכים משוכללים. הפועלים מציע אפליקציות ניהול חשבון בנק בסלולר לאייפון, בלקברי ואנדרואיד, קבלת התראות זמן אמת, יצירת קשר מיידית עם בנקאי, תזכורות שונות, ביצוע תשלומים וכמובן ביצוע פעולות בחשבון וקבלת מידע ויזואלי על חשבון הלקוח.

השירות הווירטואלי של ניהול חשבון בנק בסלולר מבנק הפועלים כולל בנקאים אישיים, מערכת התראות על חריגות בהתנהלות החשבון, אפשרות השוואה בין ההתנהלות הפיננסית של הלקוח מול זו של לקוחות דומים, קבלת עצות שימושיות מבנקאים ומגוון דרכים ליצירת קשר עם בנקאי אישי.

בנק לאומי – החזר כספי לפעילות דיגיטלית

שירות לאומי דיגיטל מיצע מגוון אפשרויות ניהול חשבון בנק בסלולר ובמחשב רגיל, הבנק מציע החזר כספי ללקוחות אשר מגדילים את פעילותם בערוץ הדיגיטלי לעומת הפיזי. לאומי מציע ניהול חשבון בנק בסלולר עם אפליקציית אייפון טובה ותמיכה בכ-50 מכשירים נוספים (הכי הרבה מכל הבנקים), כמו כן לאומי מנהל פעילות רחבה ברשתות חברתיות ומפעיל בלוג.

מבחינת ניהול חשבון בנק בסלולר לאומי מאפשר שיחות ווידאו שיחות עם בנקאים, קבלת התראות SMS, חיבור לבנק בכל ההיבטים בזמן אמת, ביצוע פעולות וקבלת מידע רב בצורה ויזואלית איכותית. לאומי מפעיל שירות של בנקאי אישי ברוב שעות היום ומוקד מאויש 24 שעות.

בנק דיסקונט – כרגע רק מידע

בנק דיסקונט אינו מציע שירותי ניהול חשבון בנק בסלולר בצורה מקיפה עדיין וכיום (תחילת 2011) מתמקד במתן שירותי מידע מתקדמים ואיכותיים במיוחד ללקוחותיו באמצעות אפליקציות אייפון ואנדרואיד.

אפליקציות ניהול חשבון בנק בסלולר של דיסקונט הן מתקדמות מאוד ומגונות מאוד מבחינת היכולות הויזואליות וכמות המידע שניתן לקבל – על שוק ההון, פעילות בחשבון, גרפים רבים ועוד. דיסקונט מפעיל מוקד טלפוני מאויש ברוב היום.

בנק מזרחי-טפחות – מסלול ייחודי שמחליף את הסניף

השירות הישיר של מזרחי-טפחות, מזרחי Live, הוא ייחודי בנוף הדיגיטלי בכך שלקוחות אשר מבקשים להצטרף אליו צריכים לעבור לחשבון בנק מסוג אחר אשר למעשה מחליף כמעט לחלוטין את הסניף הפיזי, הלקוח עובר לקבל את כל השירותים במסגרת הערוץ הישיר וניגש לסניף פיזי רק לגיבוי או במקרה שיש צורך בחתימה מול בנקאי.

מבחינה טכנולוגית ניהול חשבון בנק בסלול של ניהול חשבון בנק בסלולר, מזרחי-טפחות לא מציע עדיין אפליקציות לסמארטפונים אך השירות כן כולל התראות שונות לטלפון או למייל על ביצוע פעולות בחשבון וכדומה.

השירות המקיף זמין רוב היום ומגובה עם מוקד טלפוני, מזרחי Live כולל קשר ישיר של הלקוח מול בנקאים אישיים אשר מבצעים את כל הפעולות הבנקאיות שלו באופן מיידי וללא הגעה לסניף, כולל יועצי השקעות. השירות של מזרחי כולל אפשרויות רבות ליצירת קשר עם בנקאי אישי, תצוגה גרפית יעילה ונחה של מידע על ניהול חשבון בנק בסלולר ועוד.